Lietuvos Ford Mondeo klubas

Diskusijų forumas

Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Skimas » 2012 04 18 , 10:23

Rusu kalba:

degimo_reguliavimas.doc - 2.1 Mb

tingiu versti - pradejau, gal kada pabaigsiu.

Keli pastebejimai tam aprasymui.

Alkuniniam fiksuoti nuimti kondicionieriaus siurblio nereikia, galimaprieiti prie zagluskes nesunkiai, ant prailgintojo uzdejus 10 galvute, atsisuka.
Paskirstymo velenas patogiau nustatomas su 5 mm storio plokstele (pas mane 5.2mm - uzspraudziu, nereikia kaisioti ploksteliu :))


Jei reikia tik nustatyti/patikrinti degima, dazniausiai uztenka nuimti tik vairo stiprintuva ir jo skiva nuo dyz.siurblio. Tada splintuojame siurbli, atlaisviname skivo varztus prasukame uzdeja rakta ant alkuninio truputi atgal tiek kiek leidzia varztu ispjovos ant siurblio, isukame spec.varzta alkuninio splintavimui (randasi po stiprintuvu, tokia skyle kondiskes tvirtinime) ir pasukame alkunini, kol atsirems i splinta, uzsukame siurblio skivo varztus. nusukame variklio dangteli ir su 5 mm. liniuote patikriname ar gera stovi paskirstymo velenelis - jei gerai - degimas nustatytas gerai. jei paskirstymo velenelis stovi netiksliai - teks pavargti ir daug nuardyti (nuimti variklio atrama, disrzus, kad prieitumete prie paskirstymo velenelio ir ji galetumete atreguliuoti - tada faktiskai reikes vadovautis visu aprasymu - kuris pateiktas rusu kalba (arba atlenkti truputi virsutine apsauga, atsegus du virsutinius uzraktus ir atlaisvinti varzta laikanti paskirstymo velenelio skiva - bet uz pasekmes - negarantuoju, nes nelabai matosi kas ir kaip).

Jei kazkur suklydau - sakykite, nes rasau ekspromtu :).

Tiesa viskas daroma saltam varikliu.
Skimas
 

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Algis » 2012 04 24 , 16:41

Su kaisciais pagauni tik pirma cilindra o degima dar reikia koreguoti.Jeigu degimas geras kuriasi is puse apsisukimo.
Vartotojo avataras
Algis
Garbės narys
 
Pranešimai: 2123
Užsiregistravo: 2009 08 18 , 21:49
Miestas: Jurbarkas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: -
Variklis: -
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Mėlyna
Vairuoju nuo: 1982

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Raime » 2012 04 24 , 16:49

as taip isivaizduoju kad man degyma reguliuoti reikia,pas mane salta varykli kuriant visada pasukti ant starterio reikia o siltas varyklis kaip kada kuriasi,kartais is puse apsisukymo o kartais ir ilgiau pasukti reikia :?
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Vartotojo avataras
Raime
Moderatorius
 
Pranešimai: 2511
Užsiregistravo: 2010 07 02 , 10:32
Miestas: Panevėžys
Vardas: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Zetec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoju nuo: 1991

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Skimas » 2012 04 25 , 06:56

Algis rašė:Su kaisciais pagauni tik pirma cilindra o degima dar reikia koreguoti.Jeigu degimas geras kuriasi is puse apsisukimo.


Siurbli nustatineji su indikatoriumi ar yra kitas paprastesnis-prieinamesnis budas eiliniam vairuorojui :D
Skimas
 

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Algis » 2012 04 25 , 11:53

Taip yra,per svirpli.Tikriausiai zinai kad 1.8 dyzeliai ejo i kelis modelius,be turbinu ejo boschai su lucai.Visu siu varikliu velenu ir skriemuliu nustatymas tas pats nors degimo kampas kitas.Mondeo atveju degima koreguoja kompas per svirpli hidrauliniu budu (suspausta salerka). Informacija kompas renka is purkstuko,oro matuoklio,gazo padeties,veleno nuskaitymo,temperaturos datciko.Gazo padeties reostata reguliuoji ir degimas keiciasi.Jeigu kuris nors datcikas grybauja kampas keiciasi.Netgi kampas keiciasi nuo siurblio dantyto dirzo(skirtingu firmu).Jei degimas geras dyzelis vedasi vienodai gerai ir prie 500 apsisukimu ir prie 850.Be elektronikos sie siurbliai irgi sekmingai dirba tik degima reikia perstatyti per puse dancio kaip ant seno modelio.Tikriause dar zinai kad ant siurblio velenelio ir flanso nera sponkes,kas garantuoja kad jis nebuvo nuimtas ir nepastatytas i vieta.Tai va pastacius ant stiftu ir gaunasi kad kartais kurenasi o kartais ne.
Vartotojo avataras
Algis
Garbės narys
 
Pranešimai: 2123
Užsiregistravo: 2009 08 18 , 21:49
Miestas: Jurbarkas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: -
Variklis: -
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Mėlyna
Vairuoju nuo: 1982

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė papkis » 2012 04 25 , 11:58

tai per svirply kaip ten jis koreguojasi
papkis
 

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Skimas » 2012 04 25 , 13:39

Algis rašė:Taip yra,per svirpli.Tikriausiai zinai kad 1.8 dyzeliai ejo i kelis modelius,be turbinu ejo boschai su lucai.Visu siu varikliu velenu ir skriemuliu nustatymas tas pats nors degimo kampas kitas.Mondeo atveju degima koreguoja kompas per svirpli hidrauliniu budu (suspausta salerka). Informacija kompas renka is purkstuko,oro matuoklio,gazo padeties,veleno nuskaitymo,temperaturos datciko.Gazo padeties reostata reguliuoji ir degimas keiciasi.Jeigu kuris nors datcikas grybauja kampas keiciasi.Netgi kampas keiciasi nuo siurblio dantyto dirzo(skirtingu firmu).Jei degimas geras dyzelis vedasi vienodai gerai ir prie 500 apsisukimu ir prie 850.Be elektronikos sie siurbliai irgi sekmingai dirba tik degima reikia perstatyti per puse dancio kaip ant seno modelio.Tikriause dar zinai kad ant siurblio velenelio ir flanso nera sponkes,kas garantuoja kad jis nebuvo nuimtas ir nepastatytas i vieta.Tai va pastacius ant stiftu ir gaunasi kad kartais kurenasi o kartais ne.


Tai va ir buna beda, kad elektronika retai gera buna. MAF keisti per brangus malonumas, kiti davikliai galvoju veikia normalei. Kadangi didziausia itaka uzkurus daro "padsosas" tai ji ir atjungiau, kuro sanaudos normalizavosi (itariu blogas MAF, nes kitus davikliu patikrinau, isskyrus alkuninio padeties ir forsunkes daviklius - tik varza pamatavau - lyg ir geri, neturiu kaip pamatuoti dazni, bus laiko prisijungsiu diagnostika - pasiziuresiu ka ji rodo, dabar neaktulu, kuriasi, sanaudos apie 7l, o iki salciu dar daug laiko :D

O kaip nusistatyti degima imeciau, nes buvo norinciu. O uz konkrecia pagalba buciau dekingas. Taip suprantu jei atjungsiu visa elektronika lucas siurbli reikia paankstinti per puse danties. Tik ar reikia atjungti ir svirpli tokiu atveju, ar ji galima palikti, nes norejau prijungti dioda ir paziureti kada junginejasi jis ir ar keicia poliariskuma.
Skimas
 

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Raime » 2012 04 25 , 16:17

Jo,snekat tokiom aukstom materijom.Teisybe pasakius nieko nesusigaudau is jusu kalbu :D
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Vartotojo avataras
Raime
Moderatorius
 
Pranešimai: 2511
Užsiregistravo: 2010 07 02 , 10:32
Miestas: Panevėžys
Vardas: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Zetec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoju nuo: 1991

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Algis » 2012 04 25 , 17:09

Skimas rašė:
Algis rašė:Taip yra,per svirpli.Tikriausiai zinai kad 1.8 dyzeliai ejo i kelis modelius,be turbinu ejo boschai su lucai.Visu siu varikliu velenu ir skriemuliu nustatymas tas pats nors degimo kampas kitas.Mondeo atveju degima koreguoja kompas per svirpli hidrauliniu budu (suspausta salerka). Informacija kompas renka is purkstuko,oro matuoklio,gazo padeties,veleno nuskaitymo,temperaturos datciko.Gazo padeties reostata reguliuoji ir degimas keiciasi.Jeigu kuris nors datcikas grybauja kampas keiciasi.Netgi kampas keiciasi nuo siurblio dantyto dirzo(skirtingu firmu).Jei degimas geras dyzelis vedasi vienodai gerai ir prie 500 apsisukimu ir prie 850.Be elektronikos sie siurbliai irgi sekmingai dirba tik degima reikia perstatyti per puse dancio kaip ant seno modelio.Tikriause dar zinai kad ant siurblio velenelio ir flanso nera sponkes,kas garantuoja kad jis nebuvo nuimtas ir nepastatytas i vieta.Tai va pastacius ant stiftu ir gaunasi kad kartais kurenasi o kartais ne.


Tai va ir buna beda, kad elektronika retai gera buna. MAF keisti per brangus malonumas, kiti davikliai galvoju veikia normalei. Kadangi didziausia itaka uzkurus daro "padsosas" tai ji ir atjungiau, kuro sanaudos normalizavosi (itariu blogas MAF, nes kitus davikliu patikrinau, isskyrus alkuninio padeties ir forsunkes daviklius - tik varza pamatavau - lyg ir geri, neturiu kaip pamatuoti dazni, bus laiko prisijungsiu diagnostika - pasiziuresiu ka ji rodo, dabar neaktulu, kuriasi, sanaudos apie 7l, o iki salciu dar daug laiko :D

O kaip nusistatyti degima imeciau, nes buvo norinciu. O uz konkrecia pagalba buciau dekingas. Taip suprantu jei atjungsiu visa elektronika lucas siurbli reikia paankstinti per puse danties. Tik ar reikia atjungti ir svirpli tokiu atveju, ar ji galima palikti, nes norejau prijungti dioda ir paziureti kada junginejasi jis ir ar keicia poliariskuma.

Atjungus elektronika reikia velinti,statomas degimas kaip siurbliams be elektronikos senesniu metu.
Vartotojo avataras
Algis
Garbės narys
 
Pranešimai: 2123
Užsiregistravo: 2009 08 18 , 21:49
Miestas: Jurbarkas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: -
Variklis: -
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Mėlyna
Vairuoju nuo: 1982

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Skimas » 2012 04 25 , 17:28

Atjungus elektronika reikia velinti,statomas degimas kaip siurbliams be elektronikos senesniu metu.[/quote]

O kaip su svirpliu?
Skimas
 

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Raime » 2012 04 25 , 17:30

Skimai,vaziuok i GM manau susitykus Algi jums butu ka veikti tenai :D
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Vartotojo avataras
Raime
Moderatorius
 
Pranešimai: 2511
Užsiregistravo: 2010 07 02 , 10:32
Miestas: Panevėžys
Vardas: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Zetec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoju nuo: 1991

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė papkis » 2012 04 25 , 20:01

algi kokius sksaicius statai ant indikatoriaus kai nustatineji? ar tu kitokiu budu dar darai
papkis
 

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Algis » 2012 04 25 , 20:59

Skimas rašė:Atjungus elektronika reikia velinti,statomas degimas kaip siurbliams be elektronikos senesniu metu.


O kaip su svirpliu?[/quote]
Svirplys jau nereikalingas,norint kad vestusi is puses apsisukimo reikia statyti siurbliuka.Kai busiu garaze nufotkinsiu.
Vartotojo avataras
Algis
Garbės narys
 
Pranešimai: 2123
Užsiregistravo: 2009 08 18 , 21:49
Miestas: Jurbarkas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: -
Variklis: -
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Mėlyna
Vairuoju nuo: 1982

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė Algis » 2012 04 25 , 21:02

papkis rašė:algi kokius sksaicius statai ant indikatoriaus kai nustatineji? ar tu kitokiu budu dar darai

Neturiu jokio indikatoriaus.Gera minti davei reiks pasidometi kazkur kompe turiu nuotrauka.
Paskutinį kartą redagavo Algis 2012 04 25 , 21:05. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Algis
Garbės narys
 
Pranešimai: 2123
Užsiregistravo: 2009 08 18 , 21:49
Miestas: Jurbarkas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: -
Variklis: -
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Mėlyna
Vairuoju nuo: 1982

Re: Mk2 TD Dirzu keitimas - degimo reguliavimas

Standartinė papkis » 2012 04 25 , 21:04

tai kaip per svirpli galima nustatyti tiksliai siurbli , ir dar toks klausimas kas reguliuojasi su reguliatoriumi kuro kur ant siurblio kai turba veikia , nes vienur jis isuktas kitur issuktas
papkis
 

Kitas

Grįžti į MKII savininkams



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Sukasi ant phpBB® Ford Mondeo Klubas © Prižiūri Fresher • Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
cron