Puslapis 12

10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2016 11 24 , 08:50
EdmundasB
Sveiki,

Nesenai nusipirkau 2009 metukų Mondeo. Automatas su 103kW 2.0TDCI varikliu.
Mieste man pradėjo valgyt +10 L/100km.
Trasoje prie 110 km/h suvartojimas (pagal kompą) pagirtinas ir siekia 4.5-5 L/100km.
Pagreitinus iki 130 km suvartojimas išauga iki daugmaž 7.5 L/100km.

Suprantu, kad automatas daugiau geria, negu mechaninė, bet gal ne tiek :D
Plius važinėju tikrai ne kaip su pavogta. Miest stengiuos ramiai gražiai, bet nlb kas keičias.

Galima sakyt, kad gan pilką/baltą dūmą leidžia. Bet tokiu oru neaišku, gal tik variklis nesušilęs.
Įdėja dėl po truputi besikemšančio DPF filtro arba EGR vožtuvo. Atsisėdus iš ryto gal ir jaučiasi, kad vangiai važiuoja, bet ir nepasakysi, kad traukos nėra.

Gal kas minčių turit?

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2016 11 24 , 14:06
Minzius
jei DPF butu užsikimšęs iš praktikos galiu teikti 50 jei įsibėgėsi džiaugiesi, jis būna arba užsikišęs arba viskas ok, praputimui šok į trasa 1-2-3 bėgiais pavažiuok ir raudonu bent pora min prapusti dpf. Dėl egr trauka sumažėja, bet ne kardinaliai kad pajusti.
kai rytais užkuri pameta dūmą jis turi koki kvapą, jei sausas toks įdomus, žiūrėk purkštukus, turbą. tu metų mondes turi bėdą su purkštukais.
O šeip jei mieste važinėji nenorėk stebuklingumo gazas stabdis, sankryžos šviesoforai, stovi kuro sąnaudos auga greitai. aišku ne tiek turėtu bet panašiai. :)
pas mane 1.6 mechanas mieste džiaugiuosi jei į 6,5 telpu. pas tave automatas bet litrą gali primesti tam dalykui. :)

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2016 11 29 , 15:58
EdmundasB
Buvau diagnostiką padaryt, tuo pačiu dar pagrindinio diržo komplektą visą pakeitė.
Tai kompas jokių klaidų nerado, purkštukų visos tolerancijos geros, DPF 40% tik užsikišęs. Viskas kaip ir gražu.

Vat mistika, galvoju kas dar gali būt. Nes +10L mieste su dyzeliu, kad ir su automatu, tai vistiek yra labai daug. Tikiuosi kokių 8-8.5l/100km, bet ne 10 :D. Įdėja dar buvo dėl turbinos vamzdžio, gal įtrūkęs truputį, bet švokštimas tada būtų.
Gal oro srauto matuoklė? Bet tada traukos nebūtų :D

Žodžiu gal dar kieno nors Mondeo toks ištroškęs yra? :)

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2016 11 29 , 16:06
Gezatron
EdmundasB rašė:Buvau diagnostiką padaryt, tuo pačiu dar pagrindinio diržo komplektą visą pakeitė.
Tai kompas jokių klaidų nerado, purkštukų visos tolerancijos geros, DPF 40% tik užsikišęs. Viskas kaip ir gražu.

Vat mistika, galvoju kas dar gali būt. Nes +10L mieste su dyzeliu, kad ir su automatu, tai vistiek yra labai daug. Tikiuosi kokių 8-8.5l/100km, bet ne 10 :D. Įdėja dar buvo dėl turbinos vamzdžio, gal įtrūkęs truputį, bet švokštimas tada būtų.
Gal oro srauto matuoklė? Bet tada traukos nebūtų :D
B
Žodžiu gal dar kieno nors Mondeo toks ištroškęs yra? :)

Labai geros sanaudos. Volvo pvz 2008 metu salerka v70 ryja mieste 14 ir tai yra normalu ir nieko nestebina :D

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2016 11 29 , 16:13
EdmundasB
Buvo dar mintis dėl termostato, nes įtartinai maža temperatūra. Daugiau 70C laipsnių variklis nekaista, kad ir kaip važiuotum. Kokia normali mondžių variklio darbinė temp?


P.s. Nu jei kalbėtum apie 2.4L automatą su benzinu/dujom, tai jo, 14L mieste yra normalu. Bet ne 2008 metų dyzeliui :D

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2016 11 29 , 16:58
Gezatron
EdmundasB rašė:Buvo dar mintis dėl termostato, nes įtartinai maža temperatūra. Daugiau 70C laipsnių variklis nekaista, kad ir kaip važiuotum. Kokia normali mondžių variklio darbinė temp?


P.s. Nu jei kalbėtum apie 2.4L automatą su benzinu/dujom, tai jo, 14L mieste yra normalu. Bet ne 2008 metų dyzeliui :D

Ne ne cia zmones nevienas skundesi kad 2.4 dyzelis ju ima 14 ir nieks bedu neranda :D ta antroji v70 :D aisku viskas priklauso nuomasinos agregatu nudrozimo :) nu del temperaturos tai is kokios salies tavo masina? Turi ties 90 stovet. Pvz buna is ytalu. Ten marstas klimatas tai termostatai ant 70 sudeti pas juos. LLogiska. Neysyla iki darbines tai ir ryja tau. Nebandei keisti ? Nu kur prie 88 atsjdaro, nes termostatai y masina deda i pagal regionus , kalnai ar ne ir t.t

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2016 12 04 , 19:02
kramas
EdmundasB rašė:Sveiki,

Nesenai nusipirkau 2009 metukų Mondeo. Automatas su 103kW 2.0TDCI varikliu.
Mieste man pradėjo valgyt +10 L/100km.
Trasoje prie 110 km/h suvartojimas (pagal kompą) pagirtinas ir siekia 4.5-5 L/100km.
Pagreitinus iki 130 km suvartojimas išauga iki daugmaž 7.5 L/100km.

Suprantu, kad automatas daugiau geria, negu mechaninė, bet gal ne tiek :D
Plius važinėju tikrai ne kaip su pavogta. Miest stengiuos ramiai gražiai, bet nlb kas keičias.

Galima sakyt, kad gan pilką/baltą dūmą leidžia. Bet tokiu oru neaišku, gal tik variklis nesušilęs.
Įdėja dėl po truputi besikemšančio DPF filtro arba EGR vožtuvo. Atsisėdus iš ryto gal ir jaučiasi, kad vangiai važiuoja, bet ir nepasakysi, kad traukos nėra.

Gal kas minčių turit?


Tavo visa istorija ir situacija atitinka manają 100 proc :?

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2016 12 24 , 12:32
Tupacas
Manau galbūt reikėtų diagnostika pasidaryt, gal kažkas ne taip yra

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2017 02 12 , 08:53
Rokis
Minėjai, kad dareisi diagnostiką purkštukų, kur darei? Aš 1sane dariausi, turbo ir siurblys viskas OK, o purkštukų darbo jie nemato... Pas mane 2.2 129 kwh ir mieste valgo 9/100 čia ir tai paspaudžiant :)

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2017 04 08 , 20:23
Stasiuks
Daug kas galvoja, kad dyzelis visais darbo rezimais turi naudoti 5-6L kuro :) Mano nauja darbine fiesta 1,5 tdci naudoja apie 7,5 Litrus mieste, nes vazineju trumpais atstumais saltu varikliu. Vidurkis buna apie 6L/100km, nors knyguteje parasyta mieste 4,2L uzmiesti 3,4L :D Dabar turiu mondeo 2013 m. 1,6 tdci tai sitas mieste 9L, uzmiesti 5,5 L/100km. naudoja. Panasios sanaudos buvo ir 1.9 dci lagunos II, kai turejau. Jei butu automatas, dar koks litras tikrai prisidetu, tai tikrai nereikia i servisa del to varinet :) Jei kas vazinejima nuo Domeikavos iki Savanoriu laiko miesto rezimu, tai gauna mazesnes sanaudas.

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2017 09 21 , 12:07
hann429
Sveiki. Tapati beda su sanaudom pas mane. Nuvaziuota 3700km 95% uzmiestis. Greitis nuo 100 iki 140 vidutiniskai 120 vaziuota. Sunaudojau beveik 4 bakus. 3 3/4 bako. Tai sanaudos apie 7.1 gaunas. Mano galva perdaug tiesiam kely. Pries mondeo turejau bmw 530d tai uzmiesti 130 vaziuojant budavo su baku 1200 nulekdavau. Tai kazkokia nesamone man visiskai tie 7l 100km is 2l motoro. Mieste 10l cia maziausiai ka suvalgo. Bmw tiek nerydavo. Tai vat nusipirkau "ekonomiskesne" masina. Ir nesuprantu kur galu ieskot net. Ir kas reks kad bmw daugiau valgo ir nusisneku tai masina turejau 4 metus. I metus tikrai ne po 10k km nuvaziuoju tai sakau kaip yra. Mieste normaliu rezimu 8.5 budavo panasiai. Pries kelione dpf ispjoviau ir isprogramavau. Nes atidarius filtra jis perpus pertrukes buvo.

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2017 09 21 , 15:36
tddiguru
Vazinejai dideliais greiciais -> kuo didesnis greitis, tuo reikia daugiau kW is variklio palaikyt tam greiciui = didesnes apsukos ir dar nelygu greiciu dezes perdavimo santykis. Kiek turetas BMW ir kiek Monde turi kW bei koks abieju masinu svoris ? Cia tik 1 medalio puse Litrazas mazai ka reiskia siais laikais. Viskas variklio valdymo programoje ir kiek kW isspaudzia is to litrazo bei aisku viso sito bukle.
Ka rodo borto kompas vaziuojant tais greiciais ? Ar buvo veziojami kokie nors svoriai ar tiks pats 1, vairuotojas ?
Siaip bendrai, jeigu tai tiesa, tai ~7l/100km vaziuojant +-120km/h 6 begiu yra siek tiek per daug. Del tokiu sanaudu ir kodel jos butent tokios galima cia ir knyga prirasyt visa.
Koks motoras tiksliai, kiek kW ir nM ir koks kilometrazas, jei neatsuktas ? :|

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2017 09 21 , 21:21
hann429
Nu 120 130 nera dideli greiciai tikrai. Bmw buvo 135kw mechanas 5begiu. Mondeo 103kw automatas. Bet cia neesme nes tiesiu keliu vaziuojama. O santykis manau panasus nes ar su bmw 5 ar mondeo 6 apsukos panasios. Nu mondes gal ant 100didesnes net. Monde ant 100kg maziau sveria. Vaziavom su mondeo 2 suauge. 130 momentinis 7.5 7.7 mondes rida 195k km tiketina kad tikra. Is vokietijos atsivariau pats. Bmw tai jauciu 500k km buvo tikrai. Nes masinu skirtumas 10 metu buvo.

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2017 09 22 , 08:40
tddiguru
35kW tai nemazas skirtumas, dadek mechanine pavaru deze ir cia tikriausiai gaunasi tas skirtumas. Kazkaip MK4 automatu nieks negiria. Bet jo, ~7.5l/100km momentines prie tokio greicio tai daugokai. Mano Tddi tiek neima, o ji 5 begiu ir dar jie trumpi, 140km/h = 3k rpm berods. Gaunasi 6.5 - 7.0L., be kondyskes, matuota viskas.
Siaip padidejusio dumingumo ar kritusios galios nepastebeta ? Kokios sanaudos pagal knygute ?

Re: 10,3L mieste. DPF filtras, EGR vožtuvas?

StandartinėParašytas: 2017 09 22 , 08:56
hann429
Nu matai automatas ar mechanas tiesiam kely kokia itaka turi? Mano galva jokios igrudai 5 ar 6 begi ir mini. Juk ne miestas. Buvo dpf ispjoviau isprogramavau tai sake turi sanaudos pamazet. Kazkaip nei pamazejo nei ka. Ispjovus filtra matos ir paciam ir kitiem kad su dyzeliu vaziuoji :D nu galios kazkokio trukumo lyg nesijaucia. Nors nulipus nuo bmw tai skirtumas didziulis tiesa sakant. Bet ner ka noret manau. Mech dezei uzmiesti 4.9 kombinuotas 5.9 miestas 7.6. Automato nerandu.