Lietuvos Ford Mondeo klubas

Diskusijų forumas

Saitas apie MK-IV

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė Dainius V » 2011 04 26 , 17:35

sveiki,noriu suzinot harakteristika apie 1.8dti ir 2.0 dti 2008 metu kokios kuro sanaudos,kas taupiau ir t.t.
gal zinot kur rast info,kokie masinu pliusai ir minusai i ka svarbiausia atkreipti demesi perkant?
aciu
Dainius V
 

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė marksistas » 2011 04 26 , 21:12

DTI yra senu opeliu varikliai. Fordiniai yra Tdci jei ka. Jei nors truputi truputi butum pasidomejas butum tikrai suzinojas koks dyzelinis variklis ir kokios kuro sanaudos.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis

2.0 TDDI Ghia
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
Vartotojo avataras
marksistas
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 714
Užsiregistravo: 2009 03 15 , 21:19
Miestas: Vilnius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Mėlyna

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė Raime » 2011 04 26 , 21:21

cia ne i tema bet kuo skyriasi Tdci nuo Tddi,kurie geresni kaip sakant,as zalias apie dyzelius :D
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Vartotojo avataras
Raime
Moderatorius
 
Pranešimai: 2508
Užsiregistravo: 2010 07 02 , 10:32
Miestas: Panevėžys
Vardas: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Zetec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoju nuo: 1991

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė marksistas » 2011 04 26 , 21:41

Pradekime nuo to kad tai skirtingos kuro sistemos. Tddi yra seno tipo dyzelis, o Tdci yra common rail sistema. Dar kitaip sakant Tddi turi paprastus purkstukus, o Tdci elektroninius. Cia labai trupai. O daugiau skaityk forume. daug apie visus prirasyta pliusu ir minusu. :taip1:
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis

2.0 TDDI Ghia
Ex. MkIII welcome to S-MAX world
Vartotojo avataras
marksistas
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 714
Užsiregistravo: 2009 03 15 , 21:19
Miestas: Vilnius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Mėlyna

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė Bandit » 2011 04 26 , 22:11

Tiesiog paprasciau butu pasiskaityti apie coman rail sistema ir pasidarytu aiskiau ar verta rinktis tdci. zinoma norint tureti nauja dizeli nuo to nepabegsi, bet norint pilti salerka is backu teks rinktis auto kuris dar neturi coman rail sistemos. Papilus purkstuka bloga salerka remontas gali brangiai atseiti. Purkstuku kainos sviruoja nuo 1500 lt iki 3000 lt gal ten kazkuriu modeliu pigesni bet siaip kiek teko susidurti tai tokie pingai uz viena purkstuka. zinoma tddi variklis gerokai triuksmingesnis tai pat ne toks ekonomiskas. tad yra savi pliusai savi minusai. o del kuro sanaudu tai yra toks neblogas puslapis.
http://avtomarket.ru/catalog/Ford/
Bandit
 

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė Raime » 2011 04 26 , 22:14

na as cia tik siaip paklausiau nes brolis turi focusa 99m su Tddi varikliu o as kai neturejes dizeliu tai jie manes kazkaip netraukia,geriau su dujom man ir remontas pigesnis 8-)
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Vartotojo avataras
Raime
Moderatorius
 
Pranešimai: 2508
Užsiregistravo: 2010 07 02 , 10:32
Miestas: Panevėžys
Vardas: Raime
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Zetec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Pilka
Vairuoju nuo: 1991

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė Dainius V » 2011 04 27 , 12:49

tdci varikliai praleidau raide,domejausi apie ford tik niekur neradau apie 1.8tdci kuro sanaudu,domina karavanai ir nzn su kokiu varikliu imti. 1.8 tdci 125 A/J ar nepersilpnas variklis tokiai masei masinos (1465kg) ar geriau 2.0tdci 130A/J ir kuros sanaudos bus panasios.
aciu nuoroda :yes1:
Dainius V
 

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė robke333 » 2011 04 29 , 20:40

nu pas mane mk3 2ltr.tdci 96 kw.universalas traukos normaliai,5 begiu nebijau lenkti,paspaudus gaza tikrai jauciasi trauka,1,8 manau universalui butu siek tiek mazoka cia tik mano nuomone
MK3 2TDCI
Vartotojo avataras
robke333
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 127
Užsiregistravo: 2009 04 14 , 17:49
Miestas: Kaunas
Vardas: Robertas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2007
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoju nuo: 2000

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė Dainius V » 2011 05 23 , 12:41

nusipirkau 1.8tdci hecbek 76kw pats paprasciausias variantas.manau dideliu problemu neturiu iskilt eksplotuojant
Dainius V
 

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė Gezatron » 2011 05 23 , 18:46

Dainius V rašė:nusipirkau 1.8tdci hecbek 76kw pats paprasciausias variantas.manau dideliu problemu neturiu iskilt eksplotuojant


gal foto galetum ymesti ir tema susikurti kur yra Klubieciu atsinaujinimai :)
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Vartotojo avataras
Gezatron
Forumo Tėvas
 
Pranešimai: 3779
Užsiregistravo: 2007 09 24 , 20:17
Miestas: Utena
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkV
Gamybos metai: 2015
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė Dainius V » 2011 05 26 , 23:39

pasistengsiu imest foto,nelabai prie PC sedziu laiko nera
Dainius V
 

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė astraemi » 2012 04 20 , 14:18

truputis eksploatacijos kastu:
kadangi dirzai pasirode praktiskai nauji (keisti pries 12000 km), ju keisti nereikejo. taigi, keiciau tepalus, tepalu bei oro filtrus ir dar nusipirkau kuro filtra (bet jo man nekeite, rekomendavo pasikeisti pries ziema). viskas kainavo 210+60 Lt (detales+darbas pas pazystamus gerus meistrus, kiek servize paimtu - nezinau). tad keiciant kuro filtra tereikes tik uz darba sumoketi :)
beje, jei buciau pirkusi dirzus, tai detales butu kainavusios 300 Lt daugiau
p.s. sorry, jei ne i ta tema irasiau
astraemi
 

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė virgis » 2013 04 08 , 15:15

Pakonkretinsiu klausimą,
kurie dizeliniai varikliai 1.8(125AJ), 2,0(130AJ) ar 2,0(140AJ) geriau EKSPLOATUOJASI? Kiek suprantu 130AJ yra senasis MKIII variklis. 1,8 kaip ir fokuso, bet pagal galias kaip ir ne fokuso.Kuo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ) , ir 125AJ nuo 115AJ.
Gal tik kompiuterinem programom????????
virgis
 

Re: Saitas apie MK-IV

Standartinė Gezatron » 2013 04 09 , 07:52

virgis rašė:Pakonkretinsiu klausimą,
kurie dizeliniai varikliai 1.8(125AJ), 2,0(130AJ) ar 2,0(140AJ) geriau EKSPLOATUOJASI? Kiek suprantu 130AJ yra senasis MKIII variklis. 1,8 kaip ir fokuso, bet pagal galias kaip ir ne fokuso.Kuo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ) , ir 125AJ nuo 115AJ.
Gal tik kompiuterinem programom????????


forume buvo rasyta- uo skiriasi 140AJ nuo 130AJ(136AJ)

vienas mechanas kitas automatas :) tik tuok ir skires

skaitom cia - viewtopic.php?f=26&t=931&start=90 7 puslapis nuo virsaus
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Vartotojo avataras
Gezatron
Forumo Tėvas
 
Pranešimai: 3779
Užsiregistravo: 2007 09 24 , 20:17
Miestas: Utena
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkV
Gamybos metai: 2015
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona


Grįžti į Kita



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Sukasi ant phpBB® Ford Mondeo Klubas © Prižiūri Fresher • Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
cron